איך לקנות דירה בפרדס חנה?

מערכת שורש  כח חשוון, תשפא  11/15/2020

מהי הדרך הנכונה לרכוש דירה או בית בפרדס חנה? עצות...
.......................

איך לקנות דירה בפרדס חנה?

צילום: depositphotos

חסכנו כל החיים לרגע בו נוכל לקנות דירה, והתאמצנו לגייס את ההון הראשוני. אחרי קצת עזרה מההורים, קצת צמצום בהוצאות היומיום, והכסף מהחתונה, סוף כל סוף הגענו לרגע בו אנחנו מחפשים דירה. לפני שנמהר, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי לבצע את העסקה בצורה מוצלחת, הוגנת, וכמובן משתלמת.

פרדס חנה – דירה למכירה

לאחר לא מעט חיפושים והתלבטויות, הגענו למסקנה שפרדס חנה הוא המקום עבורנו, בו נרצה לגדל את הילדים. קצת ירוק, קצת רחוק, עדיין קרוב להורים, אווירה טובה, וזה בדיוק מה רצינו. התיישבנו יחד על המחשב וכתבנו בגוגל - דירות למכירה בפרדס חנה. חשכו עינינו, האופציות רבות, המחירים משתנים, ואנחנו מוצאים את עצמנו קצת אבודים. אז אחת ולתמיד, איך לקנות דירה בפרדס חנה?

כמה זה עולה לנו?

לפני שתבחרו דירה, כדאי לבצע סקר שוק, ולהגיע פיזית לפרדס חנה על מנת להתרשם מהשכונות השונות. כמובן שלכל אחד יש את השיקולים שלו למה לשים את הדגש במהלך בחירות בית - למשל רבים יחפשו בית בשכונה טובה, ליד פארק שעשועים, או מרחק הליכה מבית הספר, ואחרים יחפשו קרבה למרכז קניות או לכביש מהיר. כדאי לתכנן מראש את טווח המחירים בו תוכלו לעמוד. רק כדי לסבר את האוזן המחירים באזור נעים בין 890 אלף לדירת 3.5 חדרים בפרדס חנה, ועד ל1,400,000 לדירת 3 חדרים במגדל בוטיק. מתווך נדל"ן יוכל לסייע לנו לצלוח את המעבר על הצד הטוב ביותר, ולהימנע מטעויות.

תיווך נדל"ן – שומרים על האינטרס שלכם

לא כולנו מודעים לכוח שיש למתווך בביצוע עסקת נדל"ן. המתווך מודע לכל הדקויות הקטנות של החוק, ויכול להבטיח שהעסקה תתבצע על הצד הטוב ביותר, עבורכם ולשביעות רצונכם. קיימים לא מעט סיפורים על עסקאות נדל"ן כאלה ואחרות שהסתיימו באכזבה גדולה לאחד הצדדים, או בהפסד כספי ועוגמת נפש. בסופו של דבר, העסקה המושלמת מורכבת משני צדדים, והשאיפה היא ליצור מצב של ווין-ווין.

עולם הנדל"ן – רב הנסתר על הגלוי

עולם הנדל"ן סבוך בחוקים, תקנות, סעיפים, תתי סעיפים, דקויות וחוקים. מתווך נדל"ן מקצועי למד את כל הדברים האלה, ויודע להנחות אותנו יד ביד לעבר לעסקה המוצלחת. בין אם מדובר בדירות למכירה בפרדס חנה, ובין אם מדובר בקניית דירות בכל אזור אחר בארץ. מתווך שילווה אותנו בצורה אמינה, וינהג מולנו בשקיפות, יוכל להבטיח עסקה משתלמת והוגנת לשני הצדדים, שתתבצע כמובן על פי חוק.

בנושא בו אנחנו לא מבינים יותר מדי, כדאי לבקש את העזרה המקצועית שתבטיח לנו שלא יהיו שום הפתעות, עלויות נוספות, או שהצד השני ינסה "לסבן" אותנו. התחושה הזו שאנחנו הולכים יד ביד עם איש מקצוע, מרגיעה אותנו.

פרוצדורות ובירוקרטיות

כאמור, עולם הנדל"ן כולל בתוכו בירוקרטיה רבה יותר ממה שנדמה לנו. כאשר אנחנו ניגשים לקנות את הדירה הראשונה שלנו, כדאי לברר מראש על כל ההוצאות הנלוות, כדוגמת שכר הטרחה של עורך הדין, השכר למתווך, המיסים הנדרשים. במידה ותרצו לשפץ את הבית החדש, יש לקחת זאת בחשבון ולהקצות לכך את התקציב הדרוש.

לסיכום

המפתח לעסקת נדל"ן טובה היא סבלנות ויסודיות. אל תמהרו לקבל החלטות, תתייעצו עם מגוון מומחים כדי להיות בטוחים בהחלטתכם. עליכם להקדיש את הזמן לקרוא את כל האותיות הקטנות, ולהימנע מהחלטות פזיזות שתשלמו עליהן ביוקר בהמשך. ברגע בו תאחזו את העט ותחתמו על עסקת דירות למכירה בפרדס חנה, תוכלו להיות רגועים ולדעת שבדקתם כל דבר קטן.